Display advertising bestaat al jaren en is één van de meest bekende vormen van adverteren. Geomares gaat hierin een stapje verder met Premium Display advertising, waarin we samen met jou op zoek gaan naar de juiste combinatie die bij jouw doelen past. Ons unieke wereldwijde bereik onder industrie professionals is wat écht het verschil maakt!
Print advertising
Met onze merken zijn we al jaren de onafhankelijke toonaangevende bron van informatie en bereiken het we grootste wereldwijde publiek op het gebied van geomatica, hydrografie, industriële techniek en aangrenzende gebieden. Print advertenties in één van onze vakbladen ondersteunt marketingdoelen zoals merkbekendheid en product herkenning.
Neem contact met ons op voor meer informatie over hoe we je kunnen helpen bij het bereiken van onze database van geomatica, hydrografische en industriële professionals.
|
Print advertenties kunnen het verschil maken!
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, wij zijn er bij Geomares van overtuigt dat print niet te onderschatten is en je er een geweldige ROI mee kan bereiken. Print heeft namelijk een aantal unieke voordelen die je bij andere marketingkanalen niet snel zal vinden:
- Je publiek is beter gefocust
- Print converteert beter
- Print wekt vertrouwen op
BLOG: 5 redenen waarom adverteren in print werkt
BLOG: Waarom print advertenties het verschil maken in jouw marketing mix
Praktische tips
Het maken van een goede print advertentie is niet makkelijk. Een goede afstemming tussen marketing en designers is hierin erg belangrijk, maar op welke zaken moet je als marketeer letten om je advertentie zo effectief mogelijk te maken? Onderstaande tips zullen je hierbij helpen!
1. Witruimte is je beste vriend
Hoe drukker de advertentie is, hoe kleiner de kans dat deze gelezen wordt. Focus je op één boodschap en gebruik genoeg witruimte om de advertentie rustig en ‘to the point’ te houden!
2. Gebruik je USP's
Voorkom eindeloze lijstjes en lange zinnen met voordelen, toepassingen en dergelijke. Focus je op de belangrijkste Unique Selling Points en gebruik deze.
3. Beeld zegt meer dan duizend woorden
Een goede visuele ondersteuning is essentieel voor je advertentie. Zorg dat de gekozen afbeelding uniek en verrassend is, en je boodschap visueel sterker maakt. Vergeet ook niet te kijken naar advertenties van concurrenten en gebruik vooral niet dezelfde afbeelding!
Lees hier nog 8 tips die je helpen bij het maken van een effectieve advertentie
|